BULGARIA LOVES BIEBER NEWS

www.bulgarialovesbieber.weebly.com =) Тук ще публикуваме новините, защото е по-бързо и по-удобно

Tuesday, June 14, 2011

Отново без мислен слух


Наскоро за втори път плъзна слух, че Селена Гомез била бременна от Джъстин Бийбър. За пореден Ви уведомяваме, че това е поредната измислица. 

Гомез заяви пред своите почитатели в Санта Моника, че след като беше откарана в болница, че организмът и е изтощен и страда от обезводняване.

"Не съм бременна - бях доста дехидратирана и нивото на желязото в организма ми бепе ниско, за това се почуствах толкова зле, че трябваше да ме закарат в болница. Вече се чувствам добре, благодаря на всички за вниманието и за това, че сте се притеснявали за мен" - казва брюнетката. 

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home