BULGARIA LOVES BIEBER NEWS

www.bulgarialovesbieber.weebly.com =) Тук ще публикуваме новините, защото е по-бързо и по-удобно

Saturday, July 16, 2011

Джо Джонас:"Музиката ми е по-зряла от на Бийбър"

На изпълнителят на "See No More" Джо Джонас наскоро му беше взето интервю, в което казва, че тийн сензацията Джъстин Бийбър не е никаква заплаха за него.
Според Hollywoodlife Джо не се чувства застрашен от Бийбър, но билийбърите сметнаха това интервю обидно към нашия любимец.

"Моите песни са доста по-зряли от неговите. Музиката му е направена за 11-годишните дечица. Надявам се моята музика да не се харесва от такива невръстничета."- казва бившия вокал на "Джонас Брадърс".

В интервюто звездата на Hollywood Records говори и за своя солов албум, чиято премиера ще е скоро.

"Аз съм 21-годишен и пея неща за за 21-годишни, така че е смешно да ме сравнявате с Бийбър. Не че не искам 11-годишните да слушат музиката ми, но тя е предназначена за по-голямата аудитория" - казва след това Джонас.
  



Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home