BULGARIA LOVES BIEBER NEWS

www.bulgarialovesbieber.weebly.com =) Тук ще публикуваме новините, защото е по-бързо и по-удобно

Thursday, June 23, 2011

И Парис Хилтън я хвана Бийбър треската.

  
Наскоро известната личност Парис Хилтън призна, че и тя като вече доста звезди е завладяна от Бийбър треската.

"Джъстин е просто невероятно младо момче, за възрастта си е много зрял, умен, възпитан, но и страшно забавен. За първи път го срещнах със Скутър Браун на Music Box. Винаги съм го мислила за голям сладур, но след като го видях на живо се уверих, че страшно красив и от него ще стане един прекрасен мъж. Ако бях горе-долу на неговата възраст щеше да ми е точният идеал за момче. Харесвам ми това в него, че освен всички качества, които изброих, от всички звезди, които съм срещала той е най-естествен, не се крие под някаква маска и е здраво стъпил на земята." - споделя госпожица Хилтън.

Парис не е единствената, която мисли това за Джей Би. Подобни неща казаха за него звезди като Бритни Спиърс, Ким Кардашиян, Емили Мейнард, Риана, Бионсе и други. Почти няма звезда, която да е настроена не положително към младият талант Бийбър, дори като гледаме има много почитателки от противоположния му пол, които са по-възрастни от него, но имат Бийбър треска като почти всички тийнейджърки из цял свят.

Labels: , , , , , , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home