BULGARIA LOVES BIEBER NEWS

www.bulgarialovesbieber.weebly.com =) Тук ще публикуваме новините, защото е по-бързо и по-удобно

Friday, September 9, 2011

Отговор на Джъстин относно DBS

Не знаем дали това наистина е Джъстин, но източник твърди, че е. Ние сме длъжни да споделим с вас...това и правим. И все пак - Джъстин ли е писал това или не? Можем само да гадаем засега.

"Знаеш ли, това с DBS ме изплаши до смърт. Мислех, че ще го покажеш на мйка си, ама наистина блога е ОТВРАТИТЕЛЕН. Мислех, че Билийбърите ще УМРАТ. :OOOO"
Джъстин: Някои от тях са зловещи lol

"Джъстин...искам само да кажа, че не всички от нас Билийбърите сме перверзни. Наистина се надявам, че не си ни се ядосал заради DBS. но, повето Билийбъри нямат нищо общо с това. Мисля, че е наистина болно и депресиращо."
Джъстин: Дори не съм ядосан. повечето от тях са тролове (нямаме идея какво иска да каже с това, просто превеждаме...даже мислехме да го пропуснем lol)...но знаете аз съм на 17 знам какво е чувството когато някой ви привлича и сте възбудени постоянно. само се плаша от реакциите на хората. какво ако семейството ми и приятелите ми вече знаят за това? ще бъде сконфузно.. последих този блог преди известно време lol забавен е, но противен.. трябва да дадем на някои хора Библии хаха
не знам защо се смея на съобщението ти ...имам предвид..името ти..haha странно

Ако кликнете на снимката и се вгледате зад червеното ще забележите, че името завършва на 'gasm', така че ние предполагаме е нещо от сорта на biebergasm =) хаха
Какво е вашето мнение по въпроса с DBS? И мислите ли, че тези отговори са писани от Джъстин?

Labels: , , , , , ,

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home